طلا و جواهر
فروشگاه طلا و جواهر

گر به استايل گردنبند طلا چند لايه (Layered Necklaces) علاقه مند هستيد اما چندان مطمئن نيستيد چگونه بايد آن ها را با يكديگر هماهنگ كرد، اين مطلب را تا انتها دنبال كنيد.

با اين پنج راهكار، گردنبندهاي چند لايه‌ي خود را شبيه مدل‌ها بپوشيد!

1. زنجير بدن (Body Chain) را با گردنبند ظريف خود بپوشيد

اين استايل بسيار جذاب بوده و اين امكان را به شما مي دهد كه در تمام طول سال آن را استفاده كنيد بي آنكه از مد به دور باشيد . همچنين تركيبي از زنجير بدن با هر كدام از انواع گردنبندهاي طلاي زنانه و ظريفي كه داريد مي تواند با لباس شب شما همسو بوده و جذابيت شما را دو چندان كند.

زنجيرهاي بدن را مي توان با لباس هاي يقه باز پوشيد و خلاقيت و اصالت اين استايل را چند بار به نمايش گذاشت اما بيشتر مواقع آن ها را با لباس هاي يك دست (مونوكروم) تيره مي پوشند تا جلوه ي منحصر به فرد خود را تمام و كمال نشان بدهند.

2.  گلوبند(Choker) مينيمال خود را با گردنبند ظريف بپوشيد تا با ظاهر شيك و جذاب خود بدرخشيد
براي رسيدن به اين نوع پوشش سعي كنيد يك گردنبند طلاي ظريف يا گلوبند را با يك لايه گردنبند ديگر بپوشيد . از اين رو مي توانيد پوشش خود را با زيورآلات مينيمال تركيب كنيد تا كه ظاهر ساده، جذاب و مدرن اين طرح ها را حفظ كنيد.

 3.گردنبند چندلايه ي خود را با استايل روزمره همگام سازيد

امروزه همه ى ما زندگي روزمره اى را تجربه مي كنيم كه پيدا كردن پوشش مناسب با آن ممكن است برايمان بسيار وقت گير باشد. با در نظر گرفتن اين نكته، گردنبند هاي چند لايه مي توانند براي شما جايگزين مناسبي باشند تا در كوتاه ترين زمان به زيباترن و جذاب ترين پوشش دست يابيد .شما مي توانيد يك لاكي چارم ساده و زيبا را با لباس روزمره و يا با لباس هاى رسمي خود بپوشيد و همواره ظاهري دلربا داشته باشيد .


4. تركيب كردن گردنبند هاي مختلف براي يك پوشش فردي و كاملا منحصر به فرد

گردنبندهاي طلا مختلف را ، در تمامي ابعاد در كنار يكديگر بپوشيد تا به معناي دقيق كلمه به پوشش منحصر به فرد خود دست پيدا كنيد.

5.گردنبند هاي مرواريد براي پوششي كلاسيك

گردنبندهاي مرواريد تركيبي بسيار زيبا و كلاسيك هستند كه هيچگاه از مد به دور نبوده و تكراري نمي‌ شوند!
معمولا در مراسم ازدواج گردنبند يكي از اركان اصلي پوشش فرد مي باشند. گردنبندهاي مرواريد نه تنها بهترين انتخاب براي مراسم ازدواج هستند بلكه در كنسرت هاي موسيقي، سينما ، تئاتر و مراسم رسمي يا هر كجا كه بتوانيد علاقه ي خود به استايل كلاسيك نمايان سازيد ، زيبايي خود را به رخ مي‌ كشند.

با خريد گردنبندهاي طلاي تانياگلد و ست كردن آنها، از استايل خود لذت ببريد!

 

ساير خدمات فروشگاه طلا و جواهر تانيا گلد

 گردنبند طلا

انگشتر طلا

 دستبند طلا

 گوشواره طلا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۹:۵۶ ] [ tania ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی