طلا و جواهر
فروشگاه طلا و جواهر

 

قبل از آن كه در مورد نيم ست توضيحات داده شود بهتر است تفاوت نيم ست و ست كامل را بدانيد و اينكه نيم ست و ست كامل شامل چه چيز‌هايي مي‌شود؟

ست يا سرويس كامل طلا شامل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبندي است كه معمولا طراحي و شكل ظاهري يكساني دارند.

نيم ست معمولا شامل آويز گردنبند بدون زنجير و گوشواره است. البته نيم ست گاهي شامل انگشتر هم مي‌شود كه بستگي به فروشنده دارد و از لحاظ هزينه نيز قيمت نيم ست در مقايسه با سرويس كامل بسيار به صرفه‌تر مي‌باشد.

نيم ست‌هاي طلا در مدل‌هاي مختلف و همچنين طرح و رنگ‌هاي متنوعي وجود دارند كه مي‌تواند در ساخت آن‌ها از چرم و بند نخي و سنگ نيز استفاده شود. مانند انگشتر و دستبند طلا و چرم. يك از تفاوت‌هاي نيم ست با سرويس در وزن طلا و قيمت كمتر آن است كه به همين دليل خيلي از افراد جذب آن مي‌شوند.

 

طلاي به كار رفته در ساخت ست و نيم ست مانند هر طلاي ديگر، زرد يا سفيد است اما تركيب طلاي سفيد و برليان اين روز‌ها بيشتر طرفدار دارد. مي توانيد در سايت ها يا بازار يا شبكه هاي اجتماعي با انواع مختلف نيم ست آشنا شويد. در سال 2021 طرحي كه از اهميت بالايي برخوردار است تلفيقي از طلا و سنگ يا طلا و مرواريد است كه ظاهري بسيار شيك و منحصر به فرد دارد. اگر دوست داريد، سرويسي كه مي‌پوشيد، علاوه بر زيبايي خاص، يونيك باشد، چنين سبك‌هايي بدون شك مي‌تواند نظر شما را به خود جلب كند.

 

ساير محصولات فروشگاه اينترنتي طلا و جواهر تانياگلد:
جديدترين مدل انگشتر طلا 2020
نيم ست البرنادو
دستبند البرنادو
گردنبند البرنادو
انگشتر البرنادو

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۳:۵۷ ] [ tania ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی